10 June 2010

Story



saye cerita sebuah duka di sini.
saye coret sebuah luka juga di sini.
saye lagu kan sebuah intronasi tentang cinta.
juga di sini.

mereka tempuh sebuah perjalanan yang berlainan.
mereka tempuh jalan cerita yang lebih tragis.
mereka bersama di setiap mata yang melihat.
mereka mencipta empayar cinta yang hebat.

dia tak sudah di uji dengan perasaan.
dimana setiap apa yang dia lakukan.
pasti perasaan itu buat dia tertekan.

dia juga tak lari dari ujian kesabaran.
dalam mengejar sebuah impian gapaian cita cita.
dia rela berkorban.

---------------------------------------------------------------------------------

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Hingga engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh

Dalam harapan


"nama dia kasha, kat sini kite orang paggil dia budak setan"

"saya janji lepas awak lulus nanti, awak boleh sarungkan cincin tu kat jari manis saya"

"aku tak pernah berhenti cintakan ayu, su"

4 comments:

nur diana khairunnisa said...

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

cinta yang putih sukar di cari ,

ribut said...

diana : first time i tgk cite ni. i ingt. ek eleh. cite budak2. but bile da tgk. wa~. this what we call feeling. i feel it.

alyaa zakuan said...

encik ribut, sy pun pikir benda yg sama mula2 mcm encik ribut pkir, bila tgk, mmg layan hbs >.<

Anonymous said...

Perasaan tu hanya mainan hati...
Penipuan semata-mata..
Pedamping hanya utk menambat hati tuan ribut....
~is~