20 July 2011

Hari Ini Hari Paling Bangsat.

dalam satu masa aku boleh jadi antara orang tidak kenal apa itu erti sabar. dalam satu masa jugak aku boleh jadi antara mereka yang terus langsung mati. aku kenal diri aku, tapi aku tidak kenal siapa aku semasa aku menjadi mereka mereka yang tidak sabar.

dalam satu masa jugak aku akan kehilangan apa yang aku harapkan kekal. dalam satu masa ini jugak yang hilang ini akan terus mencari sebab untuk meletakkan kesalahan ini atas aku. manusia ini tidak pernah belajar untuk diajar dan takkan pernah belajar untuk mengajar.

serius, aku benci bila dalam keadaan ini. aku benci bila aku harus terima sebuah kehilangan. memang bangsat bila kita hidup dalam arena kawan. setiap tingkah kita belum tentu mereka terima, dan mereka tidak akan pernah hadirkan hati mereka untuk belajar apa itu pengalaman yang lepas.

dalam satu hari, aku menjadi haiwan buas yang mengeluarkan kata kata bangsat.

"lu sembang macam lu sorang buat kerja. lu sembang busuk gile."

dan bila aku perlu terima keadaan ini, percayalah. aku dapat rasakan yang ini serius bangsat untuk mereka yang faham.

dalam setiap jiwa yang sabar pasti akan membuak jiwa yang marah. dan masa itu, aku perlu terima aku kehilangan lagi. bangsat!

kawan kawan.

No comments: