05 August 2011

Muka Orang







bila mana jiwa menjemput aku untuk merasa sayang.
bila mana akal menjemput aku untuk memikir tentang cinta.
dan bila perasaan kuat katakan pergilah untuk dia.

tetapi hati kata sabar,
dan hati selalu zikirkan yang kau punya kawan.

"aku tak ramai kawan, yang sedikit sedikit inilah yang aku jaga"

6 comments:

Aimifiqa said...

smart gmbr2 tu. yup. kawan mmg kene cari paling kenal kita dan rapat dgn kita

syasyah_biscuits said...

seriusly ni art piece yang macho...

nurniyusoff said...

saya suka gambar2 ni.
saya pun tak ramai kawan.

salam ramadhan kembali :)

hayatFARAH said...

buat apa kwn beribu?
kalau xde 1pown yg memahamiku =D

laskar pelangi said...

cun ah gambar tu semua:)
walau tak ramai kawan, tapi mereka sangat ikhlas berkawan.kalau beratus kawan sekali pun,kalau berkawan hanya untuk masa gembira sahaja tak guna jugak kan?

:)

Zie said...

orang no 3 tu macam muka student saye laaaaa...

salam singgah..:)